
Indbrud i bygning under ombygning
25. august 2020 - kl. 9:36 - af Henrik Christensen
PÄ Saltebakken i Frederikshavn blev der i lÞbet af aftenen i gÄr og indtil tirsdag morgen kl. 0700 begÄet indbrud i en bygning.
Bygningen er under ombygning til kontorer.
Gerningsmanden har afmonteret et midlertidigt vindue og derigennem skaffet sig adgang til bygningen.
Fra stedet er der stjÄlet en del elektrisk hÄndvÊrktÞj.



 (300 Ă 250px).gif)



Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af 'Indbrud i bygning under ombygning' til en bekendt