
Erhvervskundechef i Nordjyske Banks Erhvervscenter Frederikshavn, Peter Tvilling KrĂžgh.
Fremgang i Nordjyske Banks erhvervsafdeling i Frederikshavn
13. februar 2021 - kl. 10:20 - af Michael Egelund (WebRedaktĂžr)
Nordjyske Bank er blandt de fÄ banker, der kan se tilbage pÄ 2020 med en vÊkst i udlÄn. Det er en positiv udvikling, som blandt andet er opnÄet via en flot kundetilgang, der ogsÄ kan mÊrkes hos bankens erhvervscenter i Frederikshavn. Her har man det seneste Är har oplevet vÊkst i antallet af erhvervskunder.
Nordjyske Bank har netop offentliggjort sit Ärsregnskab for 2020, og heraf fremgÄr det, at banken samlet set har Þget sit udlÄn med to procent. Endnu bedre ser det ud, hvis man fratrÊkker statens forlÊngede frister for indbetaling af moms og skatter, da bankens udlÄn sÄledes snarere er steget med cirka fire-fem procent.
Det er en positiv udvikling, som ikke alene skyldes, at privatkunderne har vÊret aktive med et stort antal hushandler, kÞb af sommerhuse og lignende, men ogsÄ at banken samlet set har oplevet en flot kundefremgang i 2020. Den udvikling ses blandt andet hos Nordjyske Banks erhvervscenter i Frederikshavn, hvor man glÊder sig over et tilfredsstillende Är med erhvervskundetilgang:
– Vi er rigtig stolte af at vĂŠre blandt de fĂ„ banker i 2020, hvor udlĂ„net rent faktisk er steget. Det er der flere forskellige forklaringer bag, hvor en af dem er, at vi har haft en kundetilgang i lĂžbet af Ă„ret. Det gĂŠlder ikke alene i forhold til privatkunder, men ogsĂ„ erhvervskunder, som vi har oplevet en stor interesse fra, forklarer den nye erhvervskundechef i Nordjyske Banks Erhvervscenter Frederikshavn, Peter Tvilling KrĂžgh, og fortsĂŠtter:Â
– Det skyldes blandt andet, at vi har et stĂŠrkt koncept inden for formuerĂ„dgivning og -optimering til erhvervskunder. Det vil vi gerne blive ved med at have, og derfor har vi i 2020 ogsĂ„ haft et sĂŠrligt stort fokus pĂ„ at videreuddanne vores medarbejdere inden for formuerĂ„dgivning mĂ„lrettet virksomhedsejere, sĂ„ vi hele tiden udvikler os og sikrer, at vi kan tilbyde den bedste rĂ„dgivning â bĂ„de til vores nye kunder og ikke mindst til vores eksisterende kunder. Og det har uden tvivl â kombinereret med Ăžvrige indsatser â bĂ„ret frugt.
Et stĂŠrkt lokalt team
Peter Tvilling KrĂžgh fremhĂŠver, at den stĂžrste del af forklaringen bag den positive udvikling findes i erhvervscenterets stĂŠrke team:
– Vi har et utrolig stĂŠrkt team bestĂ„ende af otte medarbejdere, som alle har mange Ă„rs erfaring med erhvervsrĂ„dgivning. Samtidig er alle bosat lokalt, og vi har sĂ„ledes et bredt kendskab til lokalomrĂ„det og dets erhvervsliv, hvilket er til stor fordel for vores kunder, fortsĂŠtter han.Â
Peter Tvilling KrÞgh, som tiltrÄdte posten som erhvervskundechef i Frederikshavn den 1. februar 2021, bor selv i Strandby og har 20 Ärs erfaring fra bankverdenen og heraf 10 som erhvervsrÄdgiver. Han ser frem til nu at stÄ bag roret i Nordjyske Banks Erhvervscenter Frederikshavn og hÄber pÄ, at den samme positive udvikling fortsÊtter ind i 2021:
– Der er ingen tvivl om, at coronakrisen har ramt nogle af virksomhederne i lokalomrĂ„det rigtig hĂ„rdt, og her har vi gjort meget for at bevare den tĂŠtte kontakt til vores kunder. Men forhĂ„bentlig begynder det at vende her i det fĂžrste halvĂ„r, og vi hĂ„ber derfor ogsĂ„ pĂ„, at vi kigger ind i et Ă„r med lys for enden af tunnelen, som giver plads til en fortsat positiv udvikling i afdelingen.







Anbefal artiklen via e-mail
Email en kopi af 'Fremgang i Nordjyske Banks erhvervsafdeling i Frederikshavn' til en bekendt