Destination NORD opruster på marketing

Destination NORD opruster på marketing

8. marts 2022 - kl. 14:23 - af

Destination NORD tilf√łrer flere kr√¶fter p√• national og international marketing, idet Rebekka Schlippe er tiltr√•dt som Digital Marketing Manager.

Rebekka Schlippe er 34 √•r og oprindeligt fra M√ľnchen i Tyskland. Hun tiltr√¶der i en nyoprettet stilling som Digital Marketing Manager hos Destination NORD, som er destinationsselskab for Aalborg, Frederikshavn, Br√łnderslev og L√¶s√ł kommuner.

Hun kommer fra en stilling som Communications Manager hos Creative Denmark og har gennem en √•rr√¶kke arbejdet med kommunikation og markedsf√łring, tidligere hos bl.a. VisitDenmark i London og Hamborg og hos Ecco.

Rebekka Schlippe er uddannet inden for analytisk journalistik og virksomhedskommunikation fra Aarhus Universitet.

Hun bliver en del af organisationens marketingteam, som er ansvarlig for den g√¶stevendte markedsf√łring af destinationen og tiltr√¶kning af turister fra ind- og udland. Her skal hun bl.a. bearbejde det tyske og det hollandske marked og udvikle organisationens digitale kanaler.

– Turismeindustrien har v√¶ret den r√łde tr√•d igennem hele min karriere. Efter at have arbejdet med nation branding og Danmark som turismeprodukt over flere √•r i b√•de ind- og udlandet, er Destination NORD det perfekte match for mig. Jeg gl√¶der mig til at medvirke til at forme og fordybe mig i alt fra strategi til eksekvering af kampagner. Som tysker, der har fundet sit hjem i Nordjylland, har jeg et stort personligt √łnske om at vise resten af landet og vores internationale g√¶ster vores mange nordjyske styrkepositioner, siger Rebekka Schlippe.

Hun suppleres af direkt√łr i Destination NORD, Tonny S. Thorup:

– Vi er ekstremt heldige, at Rebekka Schlippe har kastet sin k√¶rlighed p√• Nordjylland og bosat sig i regionen netop nu, hvor vi har et stort behov for at udbygge og sk√¶rpe vores kompetencer inden for national og international markedsf√łring. Vi har flere store slag, der skal st√• p√• markedsf√łringsfronten de kommende √•r, og her kommer Rebekka med b√•de uvurderlig erfaring og et knivskarpt blik for hvad der skal til for bl.a. at forts√¶tte og udvikle succesen p√• det tyske og hollandske marked.

Destination NORD er sammen med de √łvrige 18 destinationsselskaber i Danmark sat i verden for at arbejde mere professionelt med turismefremme og dermed f√• skabt mere oms√¶tning og jobs inden for turisme- og oplevelses√łkonomien.

Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Destination NORD opruster på marketing' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2022 FrederikshavnsAvis.dk - lokale nyheder fra Frederikshavn

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

FrederikshavnsAvis.dk - lokale nyheder fra Frederikshavn anvender ufarlige cookies til at udarbejde statistik over brugen af hjemmesiden, samt huske personlige indstillinger. En cookie er en lille stump information som f.eks. bruges til at huske dit valg for visning af mobil-, tablet- eller PC-versionen af FrederikshavnsAvis.dk - lokale nyheder fra Frederikshavn. Vi benytter ogs√• tredjeparts statistik-software som anvender cookies, s√• vi l√łbende kan forbedre indholdet og give dig en bedre brugeroplevelse. Du kan altid selv slette disse cookies fra din browser igen. Det er ikke muligt at l√¶se avisen uden at der lagres cookies p√• din computer, s√• ved at forts√¶tte accepterer du automatisk.

ACCEPTER