Ændrede telefontider til Forsyningens Kundeservice

Ændrede telefontider til Forsyningens Kundeservice

9. oktober 2022 - kl. 6:45 - af

Frederikshavn Forsyning indfører pr. 19. oktober ændrede telefoniske åbningstider som følge af større arbejdspres.

Det er ingen hemmelighed, at der er et øget pres på energibranchen i år. Det mærker forsyningsselskaberne i hele landet, og også Frederikshavn Forsyning, hvor telefonerne ringer rigtig meget, og kaldene typisk er af længere varighed end tidligere.

”Forsyningens Kundeservice arbejder benhårdt, og vi gør alt, hvad vi kan for at give den bedste service og hjælp til vores kunder. Vi ved godt, at mange af vores kunder står i en presset situation lige nu, og vi får rigtig mange spørgsmål om især stigende el- og fjernvarmepriser. Men vi er også nødt til at passe på vores medarbejdere”, fortæller Morten Trampedach, leder af Kundeservice.

Frederikshavn Forsyning indfører fra og med onsdag den 19. oktober ændrede åbningstider på telefonen til Kundeservice, hvilket betyder, at der hver onsdag indtil videre er lukket på telefonen for henvendelser vedrørende renovation, regninger, priser, forbrug, betalinger mv.

”Det virker måske selvmodsigende, at vi lukker for telefonen, men vil give en bedre service. Men en dag om ugen hvor telefonen ikke ringer, giver vores medarbejdere arbejdsro og mere tid til at følge op på vores kunders sager. I bund og grund handler det om, at medarbejderne kan nå at gøre deres arbejde ordentligt – og dermed give vores kunder den service, de fortjener”, tilføjer Morten Trampedach.

Administrationsbygningen på Knivholtvej er dog ikke affolket hver onsdag. Der er stadig åbent i Forsyningens reception som tidligere, ligesom omstillingen vil være åben, så Forsyningens øvrige medarbejdere kan træffes telefonisk. Ved akutte henvendelser som fx brud og fejl på el-, vand-, varme- og kloakforsyningen kan Forsyningen fortsat kontaktes tlf. 9829 9000 døgnet rundt.

”Heldigvis er Kundeservice ikke længere væk end en mail, og på Forsyningens hjemmeside er der mange selvbetjeningsmuligheder, som vores kunder heldigvis er gode til at benytte sig af”, slutter Morten Trampedach af.

På forsyningen.dk kan kunderne bl.a. give Forsyningen besked om manglende tømning af affaldsbeholdere, skift af affaldsbeholdere, skift af el-aftale mv.

Kundeservice kan kontaktes via mail kundeservice@forsyningen.dk.

Fra og med den 19. oktober er den telefoniske åbningstid hos Kundeservice:

Mandag-tirsdag: kl. 9.00-15.00

Torsdag: kl. 9.00-15.00

Fredag: kl. 9.00-12.00

Vil du kommentere på ovenstående artikel, så brug kommentarboksen under annoncerne.

Kommentarer Kommentarer
Anbefal via e-mail Anbefal via e-mail

Skriv en kommentar

Alle felter skal udfyldes, men din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort.

Anbefal artiklen via e-mail

Email en kopi af 'Ændrede telefontider til Forsyningens Kundeservice' til en bekendt

E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...
© 2022 FrederikshavnsAvis.dk - lokale nyheder fra Frederikshavn

Vidste du at vi har en udgave
af avisen der er optimeret til

FrederikshavnsAvis.dk - lokale nyheder fra Frederikshavn anvender ufarlige cookies til at udarbejde statistik over brugen af hjemmesiden, samt huske personlige indstillinger. En cookie er en lille stump information som f.eks. bruges til at huske dit valg for visning af mobil-, tablet- eller PC-versionen af FrederikshavnsAvis.dk - lokale nyheder fra Frederikshavn. Vi benytter også tredjeparts statistik-software som anvender cookies, så vi løbende kan forbedre indholdet og give dig en bedre brugeroplevelse. Du kan altid selv slette disse cookies fra din browser igen. Det er ikke muligt at læse avisen uden at der lagres cookies på din computer, så ved at fortsætte accepterer du automatisk.

ACCEPTER